Vyhľadávanie v aktualitách
Aktuality
Sociálna poisťovňa zverejnila Covid semafor pre fungovanie pobočiek
Kategória: Aktuality Autor/i: Sociálna poisťovňa Zdroj: SP
Sociálna poisťovňa v súvislosti so šírením pandémie koronavírusu a zavedením núdzového stavu zverejnila na svojej webovej stránke prehľadný Covid semafor pre fungovanie pobočiek. Klienti sa v ňom veľmi rýchlo zorientujú a dozvedia sa, v akom režime funguje pobočka, ktorú chcú kontaktovať. Sociálna poisťovňa bude Covid semafor pravidelne aktualizovať, preto odporúčame klientom, aby sa pred plánovanou návštevou pobočky oboznámili s aktuálnou situáciou. Pobočky sú rozdelené do skupín zelená, oranžová a červená a každá skupina funguje v inom režime.
Zelené pobočky – fungujú pre verejnosť v štandardnom režime otváracích hodín za dodržiavania prísnych hygienických a bezpečnostných opatrení.
Oranžové pobočky – fungujú v sprísnenom Covid režime. Na preberanie dokumentov a zásielok slúži schránka pri vstupe do pobočky. Klientske centrum nie je pre verejnosť otvorené, ale klienti majú možnosť konzultovať svoje záležitosti s vybranými zamestnancami pobočky.
Červené pobočky – fungujú v prísnom Covid režime. Na preberanie dokumentov a zásielok slúži schránka pri vstupe do pobočky. Klientske centrum nie je pre verejnosť otvorené, ale klienti majú možnosť konzultovať svoje záležitosti s vybranými zamestnancami pobočky. Úradné hodiny „červenej pobočky“ sú pre klientov upravené denne od 8.00 do 11.00 h s výnimkou stredy, kedy je pobočka otvorená od 13.00 do 16.00 h. Vzhľadom na aktuálnu situáciu môže dôjsť aj k uzatvoreniu pobočky alebo pracoviska Sociálnej poisťovne.
Všetky pobočky a vysunuté pracoviská Sociálnej poisťovne v čase pandémie fungujú za prísnych hygienických a bezpečnostných opatrení (rúška, dezinfekcia, odstup). V pobočkách je zákaz vstupu rodičov s deťmi a zákaz súkromných návštev. Pokladnice nepreberajú hotovosť. Sociálna poisťovňa odporúča klientom, aby úhrady vykonávali formou bezhotovostného prevodu.
Sociálna poisťovňa odporúča vo všetkých prípadoch, kedy je to možné, uprednostniť kontakt s pobočkami Sociálnej poisťovne prostredníctvom e-mailu, e-schránky, pošty alebo telefonicky.
Bezplatný odpovedný servis pre predplatiteľov
Vaše otázky môžete zadať na www.otazkyodpovede.sk.
Archív článkov
Kategórie
Najpoužívanejšie kľúčové slová
- Zamestnanec
- Dávka v hmotnej núdzi
- Program Prvá pomoc +
- Mesačné výkazy za zamestnancov
- Životné minimum
- Legislatíva
- Príspevok na starostlivosť o ZŤP osobu
- COVID-19
- Odklad platenia poistného - sociálne poistenie
- SZČO
- Dávky garančného poistenia
- Koronakríza
- Čestné vyhlásenie
- Pracovné miesto
- Zamestnávateľ
Aktuality

Výška všeobecného vymeriavacieho základu za rok 2024 je 18 288 eur
Sociálna poisťovňa
Program „Zodpovedný zamestnávateľ“
redakcia Národný inšpektorát práce
Reforma ochrany osobných údajov - prechod na jednotný prístup v súlade s normami EÚ
redakcia Úrad na ochranu osobných údajov SR
Skryté výzvy budúcnosti práce
redakcia EU-OSHA