Vyhľadávanie v aktualitách
Aktuality
Sociálna poisťovňa zverejnila Covid semafor pre fungovanie pobočiek
Kategória: Aktuality Autor/i: Sociálna poisťovňa Zdroj: SP
Sociálna poisťovňa v súvislosti so šírením pandémie koronavírusu a zavedením núdzového stavu zverejnila na svojej webovej stránke prehľadný Covid semafor pre fungovanie pobočiek. Klienti sa v ňom veľmi rýchlo zorientujú a dozvedia sa, v akom režime funguje pobočka, ktorú chcú kontaktovať. Sociálna poisťovňa bude Covid semafor pravidelne aktualizovať, preto odporúčame klientom, aby sa pred plánovanou návštevou pobočky oboznámili s aktuálnou situáciou. Pobočky sú rozdelené do skupín zelená, oranžová a červená a každá skupina funguje v inom režime.
Zelené pobočky – fungujú pre verejnosť v štandardnom režime otváracích hodín za dodržiavania prísnych hygienických a bezpečnostných opatrení.
Oranžové pobočky – fungujú v sprísnenom Covid režime. Na preberanie dokumentov a zásielok slúži schránka pri vstupe do pobočky. Klientske centrum nie je pre verejnosť otvorené, ale klienti majú možnosť konzultovať svoje záležitosti s vybranými zamestnancami pobočky.
Červené pobočky – fungujú v prísnom Covid režime. Na preberanie dokumentov a zásielok slúži schránka pri vstupe do pobočky. Klientske centrum nie je pre verejnosť otvorené, ale klienti majú možnosť konzultovať svoje záležitosti s vybranými zamestnancami pobočky. Úradné hodiny „červenej pobočky“ sú pre klientov upravené denne od 8.00 do 11.00 h s výnimkou stredy, kedy je pobočka otvorená od 13.00 do 16.00 h. Vzhľadom na aktuálnu situáciu môže dôjsť aj k uzatvoreniu pobočky alebo pracoviska Sociálnej poisťovne.
Všetky pobočky a vysunuté pracoviská Sociálnej poisťovne v čase pandémie fungujú za prísnych hygienických a bezpečnostných opatrení (rúška, dezinfekcia, odstup). V pobočkách je zákaz vstupu rodičov s deťmi a zákaz súkromných návštev. Pokladnice nepreberajú hotovosť. Sociálna poisťovňa odporúča klientom, aby úhrady vykonávali formou bezhotovostného prevodu.
Sociálna poisťovňa odporúča vo všetkých prípadoch, kedy je to možné, uprednostniť kontakt s pobočkami Sociálnej poisťovne prostredníctvom e-mailu, e-schránky, pošty alebo telefonicky.
Bezplatný odpovedný servis pre predplatiteľov
Vaše otázky môžete zadať na www.otazkyodpovede.sk.
Archív článkov
Kategórie
Najpoužívanejšie kľúčové slová
- Odklad platenia poistného - sociálne poistenie
- Čestné vyhlásenie
- Pracovné miesto
- Program Prvá pomoc +
- SZČO
- COVID-19
- Príspevok na starostlivosť o ZŤP osobu
- Koronakríza
- Ochrana osobných údajov
- BOZP
- Mesačné výkazy za zamestnancov
- Životné minimum
- Projekt na podporu zamestnávania uchádzačov o zamestnanie v odvetví poľnohospodárstva
- Kamerové záznamy
- Kamerové systémy
Aktuality
Hodnota bodu pre úrazové dávky sa v tomto roku zvýšila na 28,60 eura
Sociálna poisťovňa
Národný inšpektorát práce: elektronické podanie žiadosti
Národný inšpektorát práce
Zamestnávatelia, plánujete vyslať svojich pracovníkov do štátov EÚ? Zúčastnite sa bezplatného poradenského stretnutia
Sociálna poisťovňa
Plnenie povinného podielu zamestnávania občanov so zdravotným postihnutím
ACCACE/Zuzana Sokolová Senior Payroll Accountant