Portál pre zamestnávateľov, zástupcov zamestnancov, personalistov, manažérov HR a právnikov

Aktuality

Elektronické riešenia Sociálnej poisťovne zjednodušujú administráciu pre zamestnávateľov

Kategória: Aktuality Autor/i: redakcia Zdroj: Sociálna poisťovňa

Sociálna poisťovňa pokračuje v elektronizácii svojich služieb a zamestnávateľom prináša moderné riešenia, ktoré zjednodušia procesy v oblasti spracovania pracovnej neschopnosti a administrácie poistného.

Nové elektronické služby umožňujú automatický prenos dát medzi portálom eSlužieb Sociálnej poisťovne a mzdovým softvérom zamestnávateľa, čím výrazne zefektívnia administráciu registračných listov a výkazov.

Vďaka inováciám financovaným z Plánu obnovy a odolnosti Európskej únie, zamestnávatelia môžu sledovať elektronickú pracovnú neschopnosť priamo cez svoj mzdový softvér, získať prehľad zaslaných dokumentov a kontrolovať ich spracovanie.

Služby sú dostupné od 25. septembra 2025 a ich integrácia do mzdových softvérov je už možná v testovacom prostredí.

Viac informácií nájdu záujemcovia v sekcii B2B služby pre odvádzateľov poistného.


Bezplatný odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky môžete zadať na www.otazkyodpovede.sk.